Умови повернення та обміну товару в інтернет-магазині EMILI.com.ua


Ви можете відмовитися від товару, замовленого або оплаченого Вами в інтернет-магазині EMILI.com.ua в будь-який час протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту отримання посилки.

ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ВИ ПОВИННІ ЗРОБИТИ НАСТУПНЕ:

1. Зв'язатися з менеджером інтернет-магазину EMILI.com.ua по телефону або іншим способом (Viber, E-mail тощо) 
2. Переконатися, що товар, який повертається,  не використовувався, знаходиться в своєму первісному стані, включаючи упаковку і всі прикріплені ярлики. 
3. Надіслати посилку з товаром кур'єрською службою. Відправлення повернення проводиться за Ваш рахунок. Адресу відправки уточнюйте у менеджера. 

ТОВАР, ЯКИЙ ВИ ПОВЕРТАЄТЕ, ПОВИНЕН БУТИ:

1. Чистим, без слідів експлуатації, без пошкоджень; 
2. Повинні бути збережені його оригінальна упаковка, товарний вигляд, споживчі властивості; 
3. Повинні бути збережені пломби, фабричні ярлики; 

МИ ПОВЕРНЕМО ВАМ КОШТИ, ЗА ТОВАР, ЩО ПОВЕРТАЄТЬСЯ ОДНИМ ІЗ ТАКИХ СПОСОБІВ:

1. Нарахування бонусу на Ваш особистий рахунок, для оплати наступних замовлень. Термін дії не обмежений. Бонус може бути використаний для кількох замовлень.
2. Перерахуємо грошові кошти на Вашу карту.

ПОВЕРНЕННЯ ГРОШОВИХ КОШТІВ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ПІСЛЯ ОТРИМАННЯ ТА ПЕРЕВІРКИ ТОВАРУ ПРОТЯГОМ 5-7 РОБОЧИХ ДНІВ.

Відшкодування коштів буде зроблено тільки в разі дотримання умов повернення. Якщо повернення не відповідає зазначеним вище вимогам, посилка буде надіслана назад відправнику.

ХТО ОПЛАЧУЄ ПЕРЕСИЛКУ ТОВАРУ ПРИ ПОВЕРНЕННІ?

Якщо повертається товар через невідповідність замовлення або через брак, то зворотну доставку оплачує EMILI.com.ua. В цьому випадку при відправці посилки-повернення потрібно вказати, що доставку оплачує одержувач. Якщо ж вам не підійшов колір, розмір або хочете повернути замовлення з яких-небудь інших причин, доставку оплачує Покупець. В цьому випадку при відправці посилки-повернення Вам потрібно буде оплатити доставку.


Будь ласка, зверніть увагу, що відповідальність за збереження посилки і товарів, що повертаються лежить на Вас до тих пір, поки вона не буде доставлена ​​на наш склад. Ми настійно рекомендуємо застрахувати Вашу посилку з поверненням у перевізника. Зберігайте квитанцію і чек, отримані від Вашої кур'єрської служби. Таким чином, якщо Ваша посилка або будь-який з товарів, що повертаються будуть загублені в процесі пересилання, Ви зможете звернутися в кур'єрську службу із заявою на розшук.