Умови повернення та обміну товару в інтернет-магазині EMILI.com.ua
Придбаний у нашому інтернет-магазині товар ви можете повернути/обміняти протягом 14 календарних днів з моменту отримання посилки, за умови, якщо він не використовувався, а його товарний вигляд, споживчі властивості, етикетки, пломби, ярлики, збережені.
1. ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
Для повернення товару Ви повинні зробити наступне:
1. Зв'язатися з менеджером інтернет-магазину EMILI.com.ua по телефону +38 (063) 553 05 03 або іншим способом (Viber, E-mail тощо)
2. Переконатися, що товар, який повертається, не використовувався, знаходиться в своєму первісному стані, збережені всі етикетки та прикріплені ярлики.
3. Надіслати посилку з товаром кур'єрською службою:
Отримувач: Хариш Ольга Василівна
Телефон: +38 (063) 553-05-03
Адреса: м.Миколаїв (Львівська обл., Миколаївський р-н)
Відділення №1. Адреса: вул. Болоня 94
Оплата доставки – за рахунок відправника.
Послуги «Зворотна доставка» та «Наложений платіж» потрібно скасувати.
2. ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
Товар неналежної якості – товар, непридатний для використання за призначенням, брак, товар з недоліком, або не відповідний опису на сайті, товар, який доставлений клієнту з порушеною упаковкою. Обмін товару неналежної якості здійснюється протягом 14 днів від звернення клієнта за наявності аналогічного товару на заміну. У разі відсутності аналогічного товару на заміну клієнт має право на купівлю іншого наявного товару з перерахунком вартості, здійснення обміну товару на аналогічний при першому надходженні відповідного у продаж, або на повернення грошей.
У разі обміну або повернення товару неналежної якості доставка здійснюється за рахунок магазину EMILI.com.ua
3. ПОВЕРНЕННЯ ГРОШОВИХ КОШТІВ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ПІСЛЯ ОТРИМАННЯ ТА ПЕРЕВІРКИ ТОВАРУ ПРОТЯГОМ 5 РОБОЧИХ ДНІВ.
Повернення коштів здійснюється за допомогою повернення вартості сплаченого Товару банківським переказом, а також шляхом перерахування на банківську картку (картка має бути емітована на території України; валюта картки – гривня).
4. СПИСОК ПРОДУКЦІЇ, ЩО НЕ ПІДЛЯГАЄ ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЮ
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» до переліку непродовольчих товарів, які не підлягають обміну та поверненню, включаються:
- парфумерно-косметична продукція;
- текстильні товари, що відпускаються по метражу (стрічка, тасьма);
- панчішно-шкарпеткові вироби;
- трикотажні вироби (у тому числі постільна білизна, рушники);
Будь ласка, зверніть увагу, що відповідальність за збереження посилки і товарів, що повертаються лежить на Вас до тих пір, поки вона не буде доставлена на наш склад. Ми настійно рекомендуємо застрахувати Вашу посилку з поверненням у перевізника. Зберігайте квитанцію і чек, отримані від Вашої кур'єрської служби. Таким чином, якщо Ваша посилка або будь-який з товарів, що повертаються будуть загублені в процесі пересилання, Ви зможете звернутися в кур'єрську службу із заявою на розшук.